Ainult tellijatele
Autor: Helerin Kukk • 7. mai 2020
Ainult tellijatele

„Glokaalne turundus“ ehk kuidas tuua lai maailm enda väiksele turule

Kui inimesed kogu maailmas oleksid ühesugused – neil oleks sama maitse, samad väärtused ja maailmavaade, siis poleks paljudel turundajatel sellist tööd nagu praegu.

Miks nii? Kogu maailmas piisaks siis ühest turundusstrateegiast, ideest, kontseptsioonist, sest kõik inimesed mõistaksid, jätaksid meelde ja reageeriksid ühte moodi. Aga õnneks see nii ei ole. Vaatamata sellele ei ole kõik brändid siiski lokaalsust või moekat terminit „glokaalsus“ veel läbi hammustanud. Mis see siis on ja kuidas glokaalsus meie turule kasuks tuleb?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700