Autor: Helerin Kukk • 7. mai 2020

„Glokaalne turundus“ ehk kuidas tuua lai maailm enda väiksele turule

Kui inimesed kogu maailmas oleksid ühesugused – neil oleks sama maitse, samad väärtused ja maailmavaade, siis poleks paljudel turundajatel sellist tööd nagu praegu.

Miks nii? Kogu maailmas piisaks siis ühest turundusstrateegiast, ideest, kontseptsioonist, sest kõik inimesed mõistaksid, jätaksid meelde ja reageeriksid ühte moodi. Aga õnneks see nii ei ole. Vaatamata sellele ei ole kõik brändid siiski lokaalsust või moekat terminit „glokaalsus“ veel läbi hammustanud. Mis see siis on ja kuidas glokaalsus meie turule kasuks tuleb?

Huawei Eesti kommunikatsioonijuht Helerin Kukk
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700