Autor: Hando Sinisalu • 9. mai 2019

Globaalse brändi väljakutse Baltikumis: kuidas toota madalate kuludega kohalikku sisu?

Huawei Baltikumi turundusjuht Dasha Karpilovich räägib intervjuus sellest, et Eesti tarbija on oma väärtushinnangutel lähemal Põhjamaadele ning kõikides Balti riikides võrdset kvaliteeti pakkuvat agentuuri on raske leida. Suurimaks väljakutseks on tema sõnul turunduse efektiivsus.
Huawei Baltikumi turundusjuht Dasha Karpilovich

Milliseid erinevusi tarbijakäitumises oled kolme Balti riigi vahel märganud?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700