• 09.05.19, 11:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Globaalse brändi väljakutse Baltikumis: kuidas toota madalate kuludega kohalikku sisu?

Huawei Baltikumi turundusjuht Dasha Karpilovich räägib intervjuus sellest, et Eesti tarbija on oma väärtushinnangutel lähemal Põhjamaadele ning kõikides Balti riikides võrdset kvaliteeti pakkuvat agentuuri on raske leida. Suurimaks väljakutseks on tema sõnul turunduse efektiivsus.
Huawei Baltikumi turundusjuht Dasha Karpilovich
  • Huawei Baltikumi turundusjuht Dasha Karpilovich
Milliseid erinevusi tarbijakäitumises oled kolme Balti riigi vahel märganud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele