Autor: Best Marketing • 12. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Huawei on maailma hinnatuimate kaubamärkide seas

Vaatamata USA sanktsioonidele ja pidevale kriitikatulele on Huawei seadnud end sisse maailma enimhinnatud kaubamärkide esikümnes.

Autor: Pixabay

Suurbritannia brändingu- ja strateegiakonsultatsioonibüroo Brand Finance Global 500 2020 raporti hinnangul on Huawei kaubamärgi väärtus poleemika ja vastuolude kiuste kasvanud aastaga 4,5 protsenti 65,1 miljardi dollarini seljatades seega gigante nagu Mercedes-Benz, Disney ja Coca-Cola. Raporti sõnul on Hiina tehnoloogiaettevõte üha agressiivsemalt haaramas turgu, mida traditsiooniliselt domineerivad lääne ettevõtted ning 5G sektori areng tõotab Brand Finance’i hinnangul veelgi tihedamat rebimist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700