• 13.02.20, 00:00

Huawei on maailma hinnatuimate kaubamärkide seas

Vaatamata USA sanktsioonidele ja pidevale kriitikatulele on Huawei seadnud end sisse maailma enimhinnatud kaubamärkide esikümnes.
Huawei on maailma hinnatuimate kaubamärkide seas
  • Foto: Pixabay
Suurbritannia brändingu- ja strateegiakonsultatsioonibüroo Brand Finance Global 500 2020 raporti hinnangul on Huawei kaubamärgi väärtus poleemika ja vastuolude kiuste kasvanud aastaga 4,5 protsenti 65,1 miljardi dollarini seljatades seega gigante nagu Mercedes-Benz, Disney ja Coca-Cola. Raporti sõnul on Hiina tehnoloogiaettevõte üha agressiivsemalt haaramas turgu, mida traditsiooniliselt domineerivad lääne ettevõtted ning 5G sektori areng tõotab Brand Finance’i hinnangul veelgi tihedamat rebimist.
Mainekasvu tõukas agressiivne sisenemine kallimasse tootesegmenti
Huawei brändi tugevnemise taga nähakse eelkõige innovatsiooni ja tehnoloogiat, aga ka jõulist sisenemist kallima hinnaklassi nutitehnoloogia segmenti. Näiteks 2019. aastal müüs Huawei kokku enam kui 44 miljonit kõrgema hinnaklassi Mate ja P-seeria telefoni kahekordistades oma varasema turuosa selles tootesegmendis. Lisaks on Huawei kogunud brändina tuntust ka muude tarbijatoodetega nagu näiteks nutikellad, kõrvaklapid ja tahvelarvutid.
Kaubandussõja keskmes olemine tekitab teatavat ebakindlust, mistõttu on Huawei brändireiting AAA- võrreldes näiteks Amazoni, Apple’i või Google AAA-ga. Huawei tarbijasegmendi tegevjuhi Richard Yu sõnul mängib ettevõte pikka mängu. „Meie järgmise 5-10 aasta strateegia hõlmab kõiki stsenaariumeid ning peamiseks eesmärgiks on luua ökosüsteem, mis ühendab tahvelarvutid, arvutid, virtuaalreaalsusseadmed, nutikellad, nutiekraanid, kõlarid ning autod nutitelefonidega. Sellega peaks arenema tõeliselt sujuv kasutajakogemus,“ selgitas Yu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele