Autor: Best Marketing • 12. veebruar 2020

Huawei on maailma hinnatuimate kaubamärkide seas

Vaatamata USA sanktsioonidele ja pidevale kriitikatulele on Huawei seadnud end sisse maailma enimhinnatud kaubamärkide esikümnes.
Foto: Pixabay

Suurbritannia brändingu- ja strateegiakonsultatsioonibüroo Brand Finance Global 500 2020 raporti hinnangul on Huawei kaubamärgi väärtus poleemika ja vastuolude kiuste kasvanud aastaga 4,5 protsenti 65,1 miljardi dollarini seljatades seega gigante nagu Mercedes-Benz, Disney ja Coca-Cola. Raporti sõnul on Hiina tehnoloogiaettevõte üha agressiivsemalt haaramas turgu, mida traditsiooniliselt domineerivad lääne ettevõtted ning 5G sektori areng tõotab Brand Finance’i hinnangul veelgi tihedamat rebimist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700