• 04.02.20, 17:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma väärtuslikemad brändid 2020

USA ja tehnoloogiasektor riisuvad koore, telekomid on mainega kimpus, selgub Brand Finance Global 500 2020 raportist.
Maailma väärtuslikemad brändid 2020
Brand Finance Global 500 2020 edetabelis on riikide arvestuses kindlal esikohal USA – 205 maailma väärtuslikematest brändidest tuleb Ameerika Ühendriikidest. USA-le järgnevad Hiina 70, Jaapan 36, Prantsusmaa 32 ning Saksamaa 21 brändiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele