Autor: Marianne Liibert • 18. detsember 2019

John Lewise jõulureklaamid läbi aegade

Jõulude eel meenutame, millised on olnud John Lewise möödunud aastate jõulureklaamid.

Suurbritannia kaubamajade kett John Lewis paistab silma oma südamlike jõulureklaamide poolest, mida igal aastal pikisilmi oodatakse ja mis lühikese ajaga miljoneid vaatamisi koguvad. Näiteks 2019. aasta jõulureklaam Excitable Edgar jõudis avalikkuse ette 14. novembril. Kui sama päeva hommikul kell 10.30 oli sellel YouTube'is umbes 10 000 vaatamist, siis viis ja pool tundi hiljem oli see arv pea 1,7 miljonit. Kuu aega hiljem on reklaamil YouTube'is enam kui 9,6 miljonit vaatamist. Nüüd vaatame, millised olid sellele eelnenud jõulureklaamid.

2018 The Boy and The Piano

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700