• 22.10.25, 09:33

Veebiostlemine on eestlaste uus rahvussport

Värskelt avaldatud Euroopa e-kaubanduse raporti kohaselt kasvas Eesti B2C ehk eraisikute poolt ettevõtetest tellitud e-kaubanduse käive eelmisel aastal 18%, ulatudes 6,1 miljardi euroni.
Veebiostlemine on eestlaste uus rahvussport
  • Foto: Anna Bizon
„Eesti e-kaubanduse kasv on muljetavaldav, meist eespool oli vaid kolm riiki – Bosnia ja Hertsegoviina, Ukraina ning Bulgaaria,“ ütles Eesti E-kaubanduse Liit tegevjuht Tõnu Väät. Näiteks Soome kasvutempo oli 4%, Rootsis ja Lätis 11%, Prantsusmaal 10% ja Saksamaal 0%.

Seotud lood

Uudised
  • 21.10.25, 12:27
70 on uus 40: eluea revolutsioon sunnib ühiskonda ümber mõtestama
Järgmine suur muutus on 100-aastane elu kui uus norm
Keskmine eluiga on saja aastaga kahekordistunud ja järgmine põlvkond võib elada saja-aastaseks. See ei ole enam ulme, vaid uus reaalsus, mis paneb proovile senised arusaamad haridusest, tööst, pensionist ja vananemisest.
Uudised
  • 17.10.25, 15:33
Loomesektor tõestab end Eesti majanduse uue jõumootorina
Eesti loovsektor on kiire arenguga ning järjest olulisem osa riigi majandusest, kinnitab Värske Kantar Emori loomemajanduse kaardistus.
Uudised
  • 17.10.25, 07:00
Viimane õlekõrs: veerand Eesti inimestest on oma säästud ära kasutanud
Survet toimetulekule tunneb Eestis keskmiselt 46% elanikkonnast. Mitmes maakonnas on enam kui kolmandik inimestest olnud sunnitud aasta jooksul korduvalt kasutama toimetulekuks ka sääste, selgus SEB tarbijauuringust.
Uudised
  • 09.10.25, 13:53
Iga viies tarbija ei kontrolli enne ostu kaupleja tausta
Tarbijad ei vaata enne ostu, kas kaupleja on üldse registreeritud ja kust teda hiljem kätte saab, selgus Eesti Konjunktuuriinstituudi poolt läbi viidud uuringust.
Töökuulutused
  • 15.10.25, 17:36
Greenworld otsib ekspordi müügijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 30.10.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele