• 09.10.25, 13:53

Iga viies tarbija ei kontrolli enne ostu kaupleja tausta

Tarbijad ei vaata enne ostu, kas kaupleja on üldse registreeritud ja kust teda hiljem kätte saab, selgus Eesti Konjunktuuriinstituudi poolt läbi viidud uuringust.
Iga viies tarbija ei kontrolli enne ostu kaupleja tausta
  • Foto: BAUDUCCO
Värskelt avaldatud uuringu tulemuste kohaselt on 90% Eesti tarbijatest oma õigustest teadlikud ning suurenenud on ka teadmine, kuhu ja kelle poole tarbijaõiguste rikkumise korral pöörduda. Samuti on Eesti Konjunktuuriinstituudi poolt juulis-augustis läbi viidud küsitluse kohaselt valdavale osale vastanutest oluline toodete pikk kasutusiga ja toote või teenuse ohutus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele