John Lewise 2019. aasta jõulureklaam valmis kahasse Waitrose'iga. Kaubamajade keti pidulik kampaania – mis maksis eelduste kohaselt umbes 7 miljonit naelsterlingit – on kujunenud üheks aasta meediasündmuseks, tuues sotsiaalmeedias miljoneid vaatamisi.
Jõulureklaami tegevus leiab aset maagilises lumme mattunud muinastujulinnas, mis asub kaugel-kaugel. See on südamlik lugu väikese tüdruku Ava ja pisikese draakoni Edgari vahelisest sõprusest. Edgar on mudilase-suurune tuld purskav draakon, kes armastab jõule. Ta armastab jõule kohe nii väga, et ei suuda suurest elevusest enda leeki kontrolli all hoida ja põhjustab sellega linnakeses palju pahandust.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.