Autor: Robert Bednarski • 28. november 2019
Ainult tellijatele

Facebooki esindaja: mobiilistrateegiata ettevõtted ei jää konkurentsis ellu

Facebooki Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni direktor Robert Bednarski sõnul on mobiiliseadmetele üleminek on olnud kõige drastilisem muutus meedia tarbimises alates trükipressi leiutamisest ning see megatrend võtab üha suuremaid tuure.

Facebooki Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni direktor Robert Bednarski
Autor: KORLAK MAREK

Eesti ettevõtted peavad olema tähelepanelikud, et mitte maha magada sajandi võimalust: me oleme seisnud mobiilse tuleviku lävepakul juba mitu aastat ning praegu on viimane aeg see ületada. Tõhus mobiilistrateegia jõuab tarbijateni mõistliku hinnaga ja toob otsest kasu.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700