Autor: Robert Bednarski • 28. november 2019

Facebooki esindaja: mobiilistrateegiata ettevõtted ei jää konkurentsis ellu

Facebooki Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni direktor Robert Bednarski sõnul on mobiiliseadmetele üleminek on olnud kõige drastilisem muutus meedia tarbimises alates trükipressi leiutamisest ning see megatrend võtab üha suuremaid tuure.
Facebooki Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni direktor Robert Bednarski
Foto: KORLAK MAREK

Eesti ettevõtted peavad olema tähelepanelikud, et mitte maha magada sajandi võimalust: me oleme seisnud mobiilse tuleviku lävepakul juba mitu aastat ning praegu on viimane aeg see ületada. Tõhus mobiilistrateegia jõuab tarbijateni mõistliku hinnaga ja toob otsest kasu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700