Autor: Marianne Liibert • 20. september 2019

Suur galerii: Facebookil on nüüd esindus Baltikumis

Httpool ja maailma suurim suhtlusvõrgustik Facebook alustasid sel aastal strateegilise koostööga, mille eesmärk on Baltikumi ettevõtetele reklaamituge pakkuda. Eelmisel nädalal toimus Tallinnas Facebooki ametlik lansseerimisüritus Hello Estonia ning tegemist oli olulise päevaga mitte ainult Httpooli, vaid kogu Eesti ettevõtluse jaoks.
Kerttu Talvik tutvustas Facebooki ametlikul lansseerimisüritusel Httpooli tiimi.

Httpool Eesti juht Kerttu Talvik sõnas, et ametliku partneri olemasolu kohalikul turul on kasulik nii ettevõtetele kui ka Facebookile. "Oleme kohapeal, kõneleme kohalikus keeles ja mõistame siinset olukorda. Kuna Facebookil pole siin regioonis kohalikku kontorit ja meie oleme nende ametlik esindaja, ei küsi me oma teenuste eest lisatasu. Meie eesmärk on alati kliendile väärtust luua, sest Facebooki jaoks on hea, kui bränd saavutab oma eesmärgid,“ tõi ta välja.

Talvik selgitas lähemalt, millist kasu toob Httpooli ja Facebooki koostöö kohalikele ettevõtetele: "Uusi Facebooki reklaamilahendusi ja tööriistu tuleb pidevalt juurde. Pakume kohalikele meediaagentuuridele ja nende klientidele lahendusi ja tööriistu, mis teistes riikides ettevõtetele kättesaadavad on. Toome teadmised klientidele lähemale ning aitame harida agentuure ja seeläbi ka kliente, kuidas Facebooki platvormil paremini tegutseda."

"Httpooli tegevust ilmestab hästi ka meie loosung, milleks on "kasvu kiirendamine" (inglise keeles accelerate growth). Kohalikud ettevõtted saavad ligipääsu reklaamivõimalustele, mille abil oma äri kasvatada. Lisaks aitame ametliku partnerina kiirendada Facebooki kasvu siinsel turul," rääkis Talvik.

Httpooli klientideks on agentuurid ja nende kliendid, aga ka ettevõtted, kus on olemas majasisene turundustiim ja agentuuri teenuseid ei kasutata. “Näeme, kuidas meie tegevus aitab agentuure ja brände omavahel kokku viia. Agentuurid teevad meiega meelsasti koostööd. Paljud, kes meie poole pöörduvad, on juba digiturunduses ja Facebookis väga kõrgel tasemel, ent meie eesmärk on taset veel paremaks muuta,” sõnas Httpool Balticsi tegevjuht Arnis Ozols.

Reklaamijatele pakutakse tuge erinevatel viisidel:

hariva sisuga üritused (seminarid, workshop’id ja täiendkoolitused), sh ettevalmistus Blueprint sertifitseerimiseks;

strateegiline nõustamine (aidatakse leida KPI-d ja eesmärgid, milleni tahetakse jõuda, vajadusel pakutakse loomingulist nõustamist, erilahendusi kampaaniatulemuste mõõtmiseks ning reklaamikampaaniate läbiviimiseks, mis ei ole kättesaadavad self-service kontodel);

tehniline tugi ja troubleshoot'ing (lehe seadistamine, sobivad formaadid, muud igapäevased küsimused);

krediidiliin (järelmaksuvõimalus).

Iga kliendi probleemile lähenetakse Talviku sõnul individuaalselt: "Arutame, millised on peamised väljakutsed ja tulemuslikkuse näitajad ning mida ettevõte soovib saavutada. Me ei paku universaalseid lahendusi, vaid anname vastavalt olukorrale suuniseid, mida võiks teisiti teha."

Kui soovid lisainfot või tunned, et vajaksid Facebooki reklaamidega tuge ja häid nõuandeid, võta ühendust Httpool Eesti juhi Kerttu Talvikuga meiliaadressil [email protected]

Httpooli eesmärgiks on klientide harimise ja nõustamise kaudu kohaliku reklaamituru kasvatamine.

Ametlik lansseerimisüritus leidis aset Noblessneris, kus esinesid oma valdkonna tugevaimad spetsialistid Facebookist: Susanne Schmid, Mateusz Wyszyński, Karol Karpiński, Claire-Louise Fagan, Laura Turpin-Dieumegard ja Paweł Panawa.

Ürituse eesmärk oli pakkuda inspiratsiooni ja mõtteainet. Räägiti näiteks sellistest teemadest nagu brändi ehitamine ja loovus tänapäeva mobiilses maailmas, turunduse mõõtmine, Facebook Blueprint sertifikaadi kasulikkus ning messengeris ja Instagramis turundamise võimalused.

4 mõtet, mis jäid kõlama Mateusz Wyszyński ettekandest

• Loovlahenduse tegemisel arvesta, et see peab sobima mobiilis kasutamiseks.

• Sihtimine on nagu sool, mida ei tohi olla liiga vähe ega liiga palju, vaid täpselt parasjagu.

• Ajastuse puhul võta arvesse inimeste elurütmi ja olulisi tähtpäevi.

• Mõõda seda, mis on oluline.

Httpool on rahvusvaheline meediaplatvormide reklaamihaldusega tegelev ettevõte, mis tegutseb alates 1999. aastast ja mida omab Sony Pictures Television Networks. Baltikumis alustati tegutsemist 2015. aastal. Httpoolil on Baltikumis 50 töötajat ning lisaks Facebookile tegeleb ettevõte Balti riikides ka LinkedIni ja Twitteri reklaamihaldusega.

Vaata galeriid meeleolukast avamisüritusest:

Hello Estonia 10.09.2019

Loe lisaks: Facebook alustab koostööd Httpooliga

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700