Autor: Liisa Kivirähk • 18. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuidas väikese tegijana tähelepanu võita?
Eestis on jäätiseturul tihe konkurents. Siiski õnnestub ka väiksel tegijal nimega Jäämari tähelepanu võita. Best Marketing uuris, kuidas see neil on õnnestunud ning millised on nende suurimad katsumused ja soovitused algajatele.
Jäämari omanikud Kaili ja Virgo Tuul
Jäämari on perefirma: Virgo Tuul tegeleb finantspoole ja müügiga, Kaili vastutab müügi, kaubaveo, kommunikatsiooni ja turunduse eest. Lisaks on tööl veel üks jäätisemeister.