• 18.04.19, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas väikese tegijana tähelepanu võita?

Eestis on jäätiseturul tihe konkurents. Siiski õnnestub ka väiksel tegijal nimega Jäämari tähelepanu võita. Best Marketing uuris, kuidas see neil on õnnestunud ning millised on nende suurimad katsumused ja soovitused algajatele.
Jäämari omanikud Kaili ja Virgo Tuul
  • Jäämari omanikud Kaili ja Virgo Tuul
Jäämari on perefirma: Virgo Tuul tegeleb finantspoole ja müügiga, Kaili vastutab müügi, kaubaveo, kommunikatsiooni ja turunduse eest. Lisaks on tööl veel üks jäätisemeister.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele