Ainult tellijatele
Autor: Merit Pärnpuu • 16. aprill 2019
Ainult tellijatele

Köietõmbamisvõistluse aeg on ümber saanud

Nii nagu on muutunud töösuhted, on muutunud ka ootused firmasündmustele: meelelahutus peab olema sisukas ja hariv.

Autor: Schutterstock

Aeg on meie kõige kallim vara. Väärtuslikke hetki iseenda, pere ja sõprade seltsis me naljalt ära ei kingi. Kui vanasti peeti suvepäevi kolm päeva jutti ning võisteldi üksteise võidu erinevates spordimängudes, siis moodsal ajal on väga harvaks saanud kahe ööbimisega suvepäevad, ka ühe ööbimisega on langev trend. Pigem peetakse suvepäevi ilma ööbimiseta, sest keegi meist ei raatsi nii palju vaba aega ohverdada. Pealegi kahaneb järjepanu paljudes ettevõtetes suvepäevadest osavõtt, mistõttu tuleb korraldajatel üha enam pingutada kava ja esinejatega.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700