• 03.04.19, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: “Õnn veab alt, kindlustus aitab”

Best Marketingi uues rubriigis "Nädala kampaania" võtame esimesena vaatlusele Kindlustusseltside Liidu kampaania "Õnn veab alt, kindlustus aitab."
Nädala kampaania: “Õnn veab alt, kindlustus aitab”
Best Marketing hakkab iga nädal tutvustama üht hetkel käivat kampaaniat ning uurime, millised on selle eesmärgid, lahendus ning oodatavad tulemused. Nii on võimalik saada vahetu ülevaade Eesti turunduse hetkeseisust. Kampaaniat kommenteerivad nii tegijad kui ka üks erapooletu kõrvaltvaataja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele