26. juuni 2017
Jaga lugu:

Reisikirjad Soomest 12: Mida soomlased Jaanipäeval vaatasid?

Soome vaadatuim telesaade oli jaanilaupäeval Hihna247 otseülekanne, mis näitas telekanali Sub ja Prisma koostöös kokku kaheksa tunni jooksul Kannelmäe Prisma kaupluse kassalinti.

Jaanilaupäeval kell 16 alanud Facebooki live sai sadu tuhandeid vaatajaid ja Hihna247 videod said sotsiaalmeedias kokku üle miljoni vaatamise, vahendas Kauppalehti. Kell 23.30 siirdus otseülekanne telekanalile Sub. Seal sai see kokku 245 000 vaatajat. Vaatamise tipphetkel oli Sub vaadatuim telekanal kogu Soomes.

”See on ennenägematu. Soomlased läksid massiliselt kaasa uue kultuurikogemuse-ga. Keskööjärgsel ajal oli tunda midagi maagilist. Ehk oli see kaasaegse jaaniöö võlu,” rääkis Sub telekanali juht Lauri Ogawa.

Prisma ja Sub lubavad otseülendeid jätkata ka tulevikus.

Allikad: 

Modernin ajan juhannustaikaa: Prisman kassahihna oli juhannusyön katsotuin ohjelma

Sub ja Prisma toteuttavat juhannuksena merkillisen tv-spektaakkelin - näyttävät yöllistä kaupan kassahihnaa

Reisikirja autor Georgi Viies lahkus eelmisel suvel Eestist ja kolis kolmeks aastaks perega Helsingisse elama. Georgi on töötanud Eestis nii Mainori, Solaris Keskuse, TV3 kui G4S-i turundusjuhina. Samuti tegeleb Georgi lasteraamatute kirjutamisega.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com