• 10.11.25, 15:52

Reklaamiagentuuride TOPi võitja: ebastabiilsus on uus normaalsus

Ebastabiilne majanduskeskkond toob kaasa ebakindlust, kuid just sellises olukorras on kõige olulisem säilitada külm pea, usk endasse ning tahe areneda ja kohaneda, ütleb tänavuse Reklaamiagentuuride TOPi võitja.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Taifuuni looja ja strateeg Madis Taras ning partner ja projektijuht Mari Sumberg
  • Taifuuni looja ja strateeg Madis Taras ning partner ja projektijuht Mari Sumberg
  • Foto: Taifuun

Seotud lood

TOP
  • 10.11.25, 10:03
Reklaamiagentuuride TOP | Eesti reklaamitööstus on ellujäämiskursil
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
2024. aasta tõi Eesti reklaamiagentuuridele vastuolulise tulemuse: müügitulu küll kasvas, kuid kasumid kukkusid järsult.
TOP
  • 07.11.25, 11:57
Digiturundusagentuuride TOPi võitja: välismaal on lihtsam tegutseda kui Eestis
Võiduka agentuuri Itech Media juht Priit Eiber usub, et digiturunduses on välisturgudel tegutsemine tihti lihtsam kui koduturul. Tema sõnul peitub väljakutse Eesti ettevõtete jaoks pigem hoiakutes ja julgustes, mitte tehnoloogilistes võimalustes.
TOP
  • 07.11.25, 07:30
Digiturundusagentuuride TOP | Kasumi plahvatus ja kasvu raugemine
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Eesti digiturundusagentuuride sektor kasvatas 2024. aastal kasumit rohkem kui kahekordselt, mis viitab efektiivsuse paranemisele, kulude optimeerimisele ja ka kõrgema marginaaliga teenuste osutamisele.
TOP
  • 06.11.25, 08:28
Meediaagentuuride TOPi võitja: ootame riigilt hiidude maksustamist ja hea äritava järgimist
Eesti reklaamimaastik on stabiilne, kuid tehnoloogia ja rahvusvahelised meediagigandid muudavad mängureegleid ning riik ei tohiks siin lihtsalt pealtvaatajaks jääda, ütleb Intense growth HUBi juht Liis Oper.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele