Meelis Järvela sõnul on Inspired Universal McCann olnud nii suurima käibega meediaagentuur Eestis kui ka RECMA hinnangul number üks meediaagentuur alates 2013 aastast. „Meie eesmärk on alati olnud toetada kliente nende igapäeva äritegevustes,“ sõnas ta ja lisas, et piltlikult öeldes aitavad nad oma klientidel kauba maha müüa. Ta märkis, et laiendavad pidevalt oma teenuste portfelli ning pakuvad oluliselt laiemat koostööskaalat, kui seda on traditsiooniline meediaost. Järvela sõnul on üheks nende tugevuseks mitmekülgne kollektiiv, kus keskmine tööstaaž ettevõttes ületab kümmet aastat. „Meie inimesi iseloomustavad lisaks jutuoskusele ka reaalsed teadmised ja kogemused klientide parimaks nõustamiseks, seega on ettevõte panustanud oma meeskonna tunnustamisele ja motiveerimisele,“ selgitas Järvela ja lisas, et kindlasti peavad seda suunda oluliseks ka tulevikus.