Autor: Sigrid Kõiv • 2. november 2023

Turundajad võimlevad kolmel ekraanil, et võita ühe tarbija südant

Seekordse Äripäeva TOPi raadiosaate külalisteks on kommunikatsiooniagentuuride TOPi kuuendaks tulnud Corpore juht Janno Toots ja meediaagentuuride TOPi esimesel-teisel kohal olev Intense Growth Hub-i juht Liis Oper.
Pildil Corpore juht Janno Toots ja Intense Growth Hub-i juht Liis Oper.

Liis Oper ütles, et kogu nende tegevus on andmepõhine: andmed pärinevad klientidelt, palju kasutatakse meediauuringuid, ettevõte teeb ka ise uuringuid. "Andmed näitavad, et Eesti inimene vaatab umbes kolm tundi päevas televiisorit," märkis ta ja lisas, et seda on küll pool tundi vähem kui paar kümnendit tagasi, kuid 93% eestimaalastest jõuab vähemalt korra kuus teleri ette. Samas on kanalite valik Operi sõnul killustunud ning seda, kust efekt tuli, tuleb eraldi uurida. „Ja pole tele versus sotsiaalmeedia, mõlemad toimivad erinevalt ning üks loob teisele konteksti. Ühe kanali strateegia ei anna enamasti head tulemust,“ ütles Oper.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700