• 01.11.23, 14:03

Intense'i strateegina asus tööle Triin Lõoke

Kasvuagentuuris Intense Growth HUB alustas strateegina tööd Triin Lõoke, kel on ligi 20-aastane turunduskogemus mitmetest rahvusvahelistest toidu- ja joogitööstuse ettevõtetest. Ta on töötanud Eesti juhtivate brändidega, nagu Premia, Eriti Rammus, Väike Tom, Rakvere, Tallegg ja Saaremaa Vodka.
Intense'i strateegina asus tööle Triin Lõoke
Agentuuriga liitumine oli Lõokese sõnul loogiline samm tema eneseteostuse teekonnal ja see annab võimaluse astuda turundusprofessionaalina suure sammu edasi. “Liitusin Intense-iga, et arendada endas meediaspetsiifilisi kompetentse,” kommenteeris ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele