“Tunnustatud Eesti toit” ja “Pääsukesemärk” on nüüd kaitstud kaubamärgid
Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja poolt väljaantav uuendatud Pääsukesemärk ja tunnuslause “Tunnustatud Eesti toit” on nüüd kaubamärgiga kaitstud.
Kolme kuu jooksul on esitatud 399 kaubamärgitaotlust
Neist enam kui kolmandiku puhul taotleti uut menetlusviisi, mis on kiirendanud läbi vaatamiseks kuluvat aega ja parandanud taotluste kvaliteeti, kirjutab Patendiameti kaubamärgiosakonna nõunik Liina Puu.
Brände tunnustatakse seitsmes kategoorias – kõige lemmikum, kõige rohelisem, kõige inimlikum, kõige parem, kõige armastatum meediabränd, kõige kiiremini kasvav bränd ja parim tööandja.
Toyota võtab kasutusele kaubamärgi uue kujunduse
Toyota võtab Euroopas kasutusele kaubamärgi uue kujunduse ja annab märku uue ajastu saabumisest – aeg on end ümber positsioneerida autotootjast mobiilsuslahendustele keskendunud ettevõtteks.
Maailmas laineid lööv Saksa kauplustekett Aldi raputab turgu kõikjal, kuhu ta tuleb. Kogu maailmas kasutab Aldi sarnast strateegiat ja kui nad peaksid kunagi ka Eestisse tulema, siis suure tõenäosusega teevad nad ka siin samu asju.
4 asja, millele tuleks enne kaubamärgi registreerimist mõelda
Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonna patendivolinik Liina Jents toob välja neli küsimust, mida küsida endalt enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist.