Toyota võtab Euroopas kasutusele kaubamärgi uue kujunduse ja annab märku uue ajastu saabumisest – aeg on end ümber positsioneerida autotootjast mobiilsuslahendustele keskendunud ettevõtteks.
Uue visuaalse identiteedi keskmes on eelkõige lihtsus ning seejuures on lähtutud neljast põhimõttest: tulevikule keskendunud mõtlemine, mobiilsusvalmidus, esmaklassiline kvaliteet ning järjepidevus kõigis äriüksustes ja allkaubamärkides. Uus logo võetakse kasutusele kõigis suhtluskanalites, kuid sõidukid kannavad endiselt selle eelmist versiooni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.