Toyota võtab Euroopas kasutusele kaubamärgi uue kujunduse ja annab märku uue ajastu saabumisest – aeg on end ümber positsioneerida autotootjast mobiilsuslahendustele keskendunud ettevõtteks.
Uue visuaalse identiteedi keskmes on eelkõige lihtsus ning seejuures on lähtutud neljast põhimõttest: tulevikule keskendunud mõtlemine, mobiilsusvalmidus, esmaklassiline kvaliteet ning järjepidevus kõigis äriüksustes ja allkaubamärkides. Uus logo võetakse kasutusele kõigis suhtluskanalites, kuid sõidukid kannavad endiselt selle eelmist versiooni.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]