• 30.12.20, 13:16

Kas bränditoodete aeg toidukauplustes on lõppemas?!

Viimastel aastatel on poodidesse ilmunud hulgaliselt poodide omamärgitooteid, mis pakuvad traditsioonilistele brändikaupadele konkurentsi. Ühelt poolt pakuvad omamärgitooted suuremat valikuvõimalust, teisalt aga jätavad tarbija teadmatusse, kes ja kus tema kauba valmistanud on.
Saarioineni Mamma! kaubamärgi all valmis toidukaupa tootev tehas Rapla lähedal Alus.
  • Saarioineni Mamma! kaubamärgi all valmis toidukaupa tootev tehas Rapla lähedal Alus.
  • Foto: Andres Haabu
Jaebrändid ehk kaupluste omamärgi- või private label tooted hõlmavad kõiki kaupu, mis on loodud ja turustatud jaeketi enda poolt. Jaebrände võib leida pea igas tootekategoorias, nii toidu- kui ka tarbekaupades. Jaemüüja jaoks pakub omamärgitoodete olemasolu võimalust teistest poekettidest eristuda ning lojaalsust ja kasumit suurendada. Bränditoodete tootjad aga ütlevad, et jaebrändid viivad hinnad kunstlikult alla ja mõjutavad seeläbi brändide võimekust töötajatele väärilist palka maksta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele