Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aldi edu seisneb suurte brändide matkimises
Maailmas laineid lööv Saksa kauplustekett Aldi raputab turgu kõikjal, kuhu ta tuleb. Kogu maailmas kasutab Aldi sarnast strateegiat ja kui nad peaksid kunagi ka Eestisse tulema, siis suure tõenäosusega teevad nad ka siin samu asju.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?