Maailmas laineid lööv Saksa kauplustekett Aldi raputab turgu kõikjal, kuhu ta tuleb. Kogu maailmas kasutab Aldi sarnast strateegiat ja kui nad peaksid kunagi ka Eestisse tulema, siis suure tõenäosusega teevad nad ka siin samu asju.
Üks Aldi edu võti on tuntud kaubamärkide “ahvimine”. Toome siinkohal kaks huvitavat näidet maailma eri otstest.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]