Samas võib Eestis 74% brändide puhul väita, et enamik inimestest ei hooliks, kui need kaoksid, selgus Havasi uuringust.
Havas on mõõtnud Baltimaades brändide kiindumust iga kahe aasta tagant. Nii globaalse kui ka Eesti turu kogemuse põhjal on kiindumus oluline näitaja, kuna on väga tugevalt seotud brändi tähendusrikkusega ehk sellega, kuidas inimesed tajuvad lisaks toodetele ja teenustele ka brändide reaalset panust nende isiklikku elukvaliteeti kui ühiskonda laiemalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.