Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 3. juuli 2020

Pääsukesemärgi said 22 toodet

Pääsukesemärk on jätkuvalt Eesti kõige tuntum toidumärgis, mida viimaste uuringute andmetel tunneb 93 protsenti vastajatest. Turunduse ja müügi mõttes on tegemist olulise märgisega, sest 85 protsenti tarbijatest on nõus Pääsukesemärgiga toote eest rohkem maksma. Loe edasi, millised tooted eile Pääsukesemärgi said.

Hindamisele esitati 24 toodet, millest Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja poolt antava Pääsukesemärgi said 22 toodet. Kokku esitas oma tooteid hindamisele kolmteist ettevõtet, märgise said kaheteistkümne ettevõtte tooted.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700