• 08.12.20, 15:48

Kaubamärgi loomisel väldi klišeesid

Vägagi tõenäoline on, et kui sina kohe esimese asjana sellise sõna või sümboli peale tulid, siis tuleb keegi veel, kirjutab Patendiameti kaubamärgiekspert Mari-Epp Tirkkonen.
Mida originaalsem on kaubamärk, seda paremini jääb see meelde ka klientidele.
  • Mida originaalsem on kaubamärk, seda paremini jääb see meelde ka klientidele.
  • Foto: Erik Prozes
Seda postitust ajendas mind kirjutama paari päeva tagune telefonikõne. Helistajaks oli nimelt ühe pealinna iluettevõtte omanik, kes palus abi olukorras, kus siinsamas Tallinnas on uksed avanud teine täpselt sama nimega salong. Ettevõtja oli tõsises mures, sest kliendid on segaduses ega saa enam täpselt aru, kellelt ja kus nad lõppude lõpuks teenust saada võivad. Selgitasin ettevõtjale, millised on võimalikud edasised sammud ja ettevõtja sai meelerahu tagasi, kuuldes, et olukorda on võimalik lahendada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele