Autor: Mari-Epp Tirkkonen • 8. detsember 2020

Kaubamärgi loomisel väldi klišeesid

Vägagi tõenäoline on, et kui sina kohe esimese asjana sellise sõna või sümboli peale tulid, siis tuleb keegi veel, kirjutab Patendiameti kaubamärgiekspert Mari-Epp Tirkkonen.
Mida originaalsem on kaubamärk, seda paremini jääb see meelde ka klientidele.
Foto: Erik Prozes

Seda postitust ajendas mind kirjutama paari päeva tagune telefonikõne. Helistajaks oli nimelt ühe pealinna iluettevõtte omanik, kes palus abi olukorras, kus siinsamas Tallinnas on uksed avanud teine täpselt sama nimega salong. Ettevõtja oli tõsises mures, sest kliendid on segaduses ega saa enam täpselt aru, kellelt ja kus nad lõppude lõpuks teenust saada võivad. Selgitasin ettevõtjale, millised on võimalikud edasised sammud ja ettevõtja sai meelerahu tagasi, kuuldes, et olukorda on võimalik lahendada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700