• 08.12.20, 15:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamärgi loomisel väldi klišeesid

Vägagi tõenäoline on, et kui sina kohe esimese asjana sellise sõna või sümboli peale tulid, siis tuleb keegi veel, kirjutab Patendiameti kaubamärgiekspert Mari-Epp Tirkkonen.
Mida originaalsem on kaubamärk, seda paremini jääb see meelde ka klientidele.
  • Mida originaalsem on kaubamärk, seda paremini jääb see meelde ka klientidele.
  • Foto: Erik Prozes
Seda postitust ajendas mind kirjutama paari päeva tagune telefonikõne. Helistajaks oli nimelt ühe pealinna iluettevõtte omanik, kes palus abi olukorras, kus siinsamas Tallinnas on uksed avanud teine täpselt sama nimega salong. Ettevõtja oli tõsises mures, sest kliendid on segaduses ega saa enam täpselt aru, kellelt ja kus nad lõppude lõpuks teenust saada võivad. Selgitasin ettevõtjale, millised on võimalikud edasised sammud ja ettevõtja sai meelerahu tagasi, kuuldes, et olukorda on võimalik lahendada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele