Autor: Mari-Epp Tirkkonen • 8. detsember 2020
Ainult tellijatele

Kaubamärgi loomisel väldi klišeesid

Vägagi tõenäoline on, et kui sina kohe esimese asjana sellise sõna või sümboli peale tulid, siis tuleb keegi veel, kirjutab Patendiameti kaubamärgiekspert Mari-Epp Tirkkonen.

Mida originaalsem on kaubamärk, seda paremini jääb see meelde ka klientidele.
Autor: Erik Prozes

Seda postitust ajendas mind kirjutama paari päeva tagune telefonikõne. Helistajaks oli nimelt ühe pealinna iluettevõtte omanik, kes palus abi olukorras, kus siinsamas Tallinnas on uksed avanud teine täpselt sama nimega salong. Ettevõtja oli tõsises mures, sest kliendid on segaduses ega saa enam täpselt aru, kellelt ja kus nad lõppude lõpuks teenust saada võivad. Selgitasin ettevõtjale, millised on võimalikud edasised sammud ja ettevõtja sai meelerahu tagasi, kuuldes, et olukorda on võimalik lahendada.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700