• 24.11.20, 17:24

Kas hüüdlauset saab kasutada kaubamärgina?

Nike'i „Just Do It!“ on olnud väga tulutoov kaubamärk, nagu ka McDonald'si „I’m Lovin’ It“. Kas ja milliseid hüüdlauseid Eestis kaubamärkidena registreerida saab, kirjutab Patendiameti kaubamärgiosakonna vanemekspert Ekke-Kristian Erilaid.
Kas hüüdlauset saab kasutada kaubamärgina?
13. novembril teatas Venemaa kosmoseagentuur, et kavatseb registreerida kaubamärgina maailma esimese kosmonaudi Juri Gagarini stardi eel öeldud „Pojehali!“ (Sõidame!).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele