Lõviosa KSA Silmakeskuse klientidest jõuab kliinikusse läbi suust-suhu soovituste. Keskuse asutaja ja juhi dr Ants Haaveli sõnul on selle taga kliiniku töötajate suurepärane töö, mida omakorda toetab sotsiaalmeedia.
Silmakirurg Ants Haaveli südameasjaks on silmakeskus olnud viimased 11 aastat ning lisaks arstikutsele on temas olemas see salapärane miski, mis suudab genereerida edukaid turundussõnumeid ja kampaaniaid ning panna kogu oma meeskonna edukalt tööle. Ta oskab näha suurt pilti ning innustab ka teisi pidevalt õppima ja ennast arendama.
Kuigi KSAs on tööl turunduse peal eraldi inimene, on kliiniku turundajateks tegelikult kõik töötajad. Alates sellest, kuidas kliinik hommikul välja näeb, kuidas klienti tervitatakse ja temaga telefoni teel räägitakse kuni selleni, kuidas uuringuid läbi viiakse. Dr Haaveli sõnul on oluline leida aega inimestele silma vaatamiseks, naeratamiseks ja kuulamiseks ning just see ongi parim turundus.
„80% uutest klientidest jõuab kliinikusse teiste klientide soovitusel, mis näitab meie teenuse turvalisust ning usaldusväärsust. Samas tuleb hoida end pidevalt pildil ja olla aktiivne, sest klientidel on huvi, kuidas elu kliinikus kulgeb, millised on uudised näiteks tehnoloogia vallas. Sellist buzz'i aitab üleval hoida sotsiaalmeedia,“ räägib dr Haavel. Kui leiabki aset mõni eksimus, on oluline olla kliendiga algusest peale aus ning tunnistada tehtud viga, see aitab hoida pinged maas ja asjad ära lahendada. „Kuna tänapäeval on meie protseduurid muutunud üha turvalisemaks ja riskantsetest manipulatsioonidest, nagu näiteks lõiked silmadel, on loobutud, siis enamus küsimusi on seotud inimese silma eripäraga ja enamus probleemidest laheneb iseenesest,“ täpsustab kliiniku juht.
Kõige edukam kampaania sündis iseenesest „Ma näen nagu loom,” karjus Juhan Ulfsak keset ööd telefonitorru. Kõlab nagu mõne õudusfilmi algus, aga tegelikult käis mees KSA Silmakeskuses laserprotseduuril ning helistas kell üks öösel oma protseduuri õele, et talle uudist rääkida. Jah, te lugesite õigesti – kell üks öösel, sest ta lihtsalt pidi oma vaimustust kellegagi jagama. Ning sellest lihtsast, siirast rõõmust välja hõigatud lausest, sai KSA Silmakeskuse üks kõigi aegade edukamaid kampaaniaid.
Kui silmakeskuse algusaastail tegi Ants protseduure vaid koos ühe assistendiga, on tänaseks KSA-l 20 töötajat ning kontorid nii Tallinnas, Tartus kui ka Helsingis. Ent protseduure teostab ta endiselt omapäi, millest on saanud KSA edu võti. „Tee ühte asja ja tee seda väga hästi,” ütleb doktor Haavel, kellele kuulub Eesti tuntuim refraktiivkirurgia keskus. Practice what you preach on silmakeskuses igati au sees põhimõte ja kliiniku uksest sisse astudes niisama naljalt prillide taha varjunud silmapaari ei leia – Antsu juures on protseduuril käinud juba 13 KSA enda töötajat.
Protseduur, mis teisigi patsiente elevile ajab ja silmakeskuse personali prillidest päästis, on lõikevaba Flow protseduur. Kuna sarvkestale ei tehta ühtki lõiget ja laserkiired lihvivad vaid silma pealmisi kihte, saab uute silmade omanik juba nädala pärast kõigega tegeleda – sukelduda, langevarjuga hüpata, surfata või mootorratta seljas 150 km/h mäest alla kihutada. Kuigi Flow on juba praegu suurepärane, pole miski nii hea, et seda ei saaks paremaks muuta. Seepärast võtab Ants Haavel iga kuue kuu tagant kasutusele tehnoloogilise uuenduse, mis muudab juba niigi hea protseduuri veelgi paremaks, turvalisemaks ja mugavamaks. Ning tipptasemel tehnoloogia, kvaliteetne teenus ja teenindajate säravad silmad ongi need kolm tegurit, mille pärast KSA-d teistele turul tegutsejatele eelistatakse.
Vaata siit
www.ksa.ee/lp2/best, mis üllatus KSA-l Best Marketingi sõpradele varuks on!
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele