Autor: Gerli Ramler, Äripäeva kaasautor • 26. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaunis pakend on tõhus ja samas soodsa hinnaga reklaamivahend

Toote pakend on kaubanduses üks olulisemaid mõjutajaid, mille järgi klient oma valiku teeb. Kaubamärgi identiteeti kandev ilus pakend hakkab silma ja eristab kaupa teistest samalaadsetest.

Kaunilt pakendatud toode mõjub positiivselt ka e-poe kliendile, aidates e-poe kuvandit avalikkuseni viia ja kaubamärki tõhusalt pildil hoida. Ilus pakend kõnetab ostjat ning on lihtne ja soodne võimalus ettevõttele reklaami teha, kui sellele trükkida ettevõtte logo, reklaamlause või pühadesoov. Eriti meeldejäävaks ja pilkupüüdvaks on personaliseeritud kujundusega pakendid.

„Oleme kõik kogenud oluliste sündmuste ja pühadega kaasnevat ootusärevust, mille lahutamatuks osaks on kingituste otsimine, valmistamine ja pakkimine. Tänapäeval on lai valik võimalusi, et luua värvikaid ja kordumatuid kinkepakendeid alates siidipaberitest, kinkekottidest ja ümbrikest kuni lainepappkastide, postitustorude ja kalenderkarpideni,” räägib paberite, reklaammaterjalide ja pakenditoodete hulgimüüja Antalis AS-i pakenditoodete müügijuht Janek Mänd.

Värviliste ja metalliktoonides siidipaberitega saab vormistada elegantsed pakid nii pudelitele, väikestele karpidele kui ka erikujulistele kinkidele. Siidipaberit võib kasutada ka pehmendusena ning sellest saab valmistada origamisid. Antalise siidipaberite valikus on üle 60 tooni.

Paberkotid on omal kohal nii kingituste pakkimiseks või pühadeks valmistatud hõrgutiste kaasavõtmiseks. Paberkottide valik on väga lai – saadaval on erineva kuju, mõõtmete ja värvitooniga paberkotte. Valida on võimalik lameda sanga või nöörist sangaga paberkottide, laia põhjaga kottide või keerutatud jõupaberist sangadeta kottide vahel.  Tähelepanu turundajad – pealetrükiga kinke- ja paberkotid on suurepärane reklaamikanal teie tootele, teenusele, ettevõttele või kaubamärgile – paberkottidele saab teha sõltuvalt trüki keerukusest ja partii suurusest siidi- või fleksotrükki.

Valge pappkarp sobib nii kingipakiks kui ka meene posti teel saatmiseks. Plastkaanega papptoru on omanäoline pakend veinipudeli või plakati saatmiseks.

„Valides õige karbi, on kingitused ohutult ja kaunilt pakendatud. Meie disainpaberite valikust leiab kindlasti ka sobivat tooni paberi, millest saab teha käsikirjas õnnitluskaardi. Ja muidugi ka oma maitse järgi disainümbriku, millesse õnnitlus- või kinkekaart panna,” tutvustub Mänd, lisades, et valikus on ka 100% taaskasutatud kiust valmistatud ümbrikke.

Kasuta ka teipi nutikalt reklaamivahendina!

Pakkimisel on oluliseks abimeheks alati ka teip. Trükiga teipide miinimumkogused algavad kolmest kastist ehk 108 rullist. Seega saab umbes 200 euro eest kleepida väga suurele hulgale toodetele info ettevõtte andmete või logo ja nimega. Enamasti vajab iga pakend kinnitamist, kuid kui firmal on suur hulk erineva suurusega pakendamist vajavad tooteid, võib kõigile pakenditele reklaami trükkimine minna päris kulukaks. Lisaks tuleks kõiki valmistrükitud pakendeid ju kuskil hoiustada.

Mänd märgib, et trükiga pakketeibil on veel mitu funktsiooni: esiteks kindlustab see, et igal majast väljuval kastil on peal ettevõtte logo või reklaamlause, samuti vähendab varguste ohtu, sest ainulaadse teibi kasutamise tõttu ei saa pakendit avada ja sulgeda. Kolmandaks jätab korrektse teibi kasutamine ettevõttest väärika mulje ning neljandaks eristab see teie tooteid teistest.

Trükitüüpe saab teibil kasutada nii positiivis kui ka negatiivis. Eritellimusel trükitud teipide tarneaeg on keskmiselt 2-3 nädalat.

„Kui teie ettevõttes on pakendamine igapäevatöö, siis tasuks tähelepane pöörata ka teibipüstolitele,“ lisab Janek Mänd, selgitades, et enamasti on teibipüstolite kasutajad naisterahvad ning seetõttu oleks mõistlik vaadata üle tööriistade ergonoomia. Teibipüstolite kaaluvahe võib olla isegi kuni pool kilogrammi, samas kui hinnavahe on mõned eurod. Igapäevaselt paarisaja kasti pakendajal on raske püstoliga töötades suur oht teha viga oma randmetele. Tundub väike asi, kuid nii töötaja kui ka tööandja jaoks tegelikult väga tähtis.

Nõu ja abi pakenditoodete ja -lahenduste osas saab Antalise pakenditoodete osakonnast: [email protected]  või telefon 6 800 918.

Antalis AS on juhtiv paberite, reklaammaterjalide ja pakenditoodete hulgimüüja Eesti turul, tegutsedes juba aastast 1992. Antalis AS kuulub Euroopa suurimasse paberite, reklaammaterjalide ja pakenditoodete hulgimüügigruppi, mis teenindab 44 riigis enam kui 125 000 klienti.

www.antalis.ee 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700