Autor: Keit Ausner • 28. märts 2023

Kas tehisintellekt on uus turundustiimi liige?

Tänases "Eetris on turundusuudised" saates süveneme AI-turunduse põnevasse maailma. Uurime AI-turunduse uusimaid arenguid ja suundumusi ning arutame mõningaid eesseisvaid väljakutseid ja võimalusi. Saates arutlevad teema üle Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Fotografiska Tallinn brändijuht Jorvel Viilik ja agentuuri Imagine loovjuht Sven Luka.
Agentuur Imagine loovjuht Sven Luka, Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas ja Fotografiska Tallinna brändijuht Jorven Viilik.
Foto: Äripäev

Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Saates saame teada kampaania sünni tagamaadest ning ka seda, kuidas üldse on võimalik tehisintellekti turunduses rohkem ära kasutada.

Saadet juhib Keit Ausner.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700