• 28.03.23, 14:01

Kas tehisintellekt on uus turundustiimi liige?

Tänases "Eetris on turundusuudised" saates süveneme AI-turunduse põnevasse maailma. Uurime AI-turunduse uusimaid arenguid ja suundumusi ning arutame mõningaid eesseisvaid väljakutseid ja võimalusi. Saates arutlevad teema üle Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Fotografiska Tallinn brändijuht Jorvel Viilik ja agentuuri Imagine loovjuht Sven Luka.
Agentuur Imagine loovjuht Sven Luka, Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas ja Fotografiska Tallinna brändijuht Jorven Viilik.
  • Agentuur Imagine loovjuht Sven Luka, Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas ja Fotografiska Tallinna brändijuht Jorven Viilik. Foto: Äripäev
Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Saates saame teada kampaania sünni tagamaadest ning ka seda, kuidas üldse on võimalik tehisintellekti turunduses rohkem ära kasutada.
Saadet juhib Keit Ausner.
Kas tehisintellekt on uus turundustiimi liige?
00:00

Seotud lood

Uudised
  • 08.03.23, 15:42
Kas loomeinimesi on enam vaja? Kaubamaja tehisintellektiga loodud moekampaania annab sellele vastuse
Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Püüdes visuaalile nii päris- kui tehismaailma, mängib Kaubamaja meie sisetundega ning igas ühes tekib küsimus – kus lõpeb reaalsus ning algab fantaasia?
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele