• 08.03.23, 15:42

Kas loomeinimesi on enam vaja? Kaubamaja tehisintellektiga loodud moekampaania annab sellele vastuse

Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Püüdes visuaalile nii päris- kui tehismaailma, mängib Kaubamaja meie sisetundega ning igas ühes tekib küsimus – kus lõpeb reaalsus ning algab fantaasia?
Kas loomeinimesi on enam vaja? Kaubamaja tehisintellektiga loodud moekampaania annab sellele vastuse
Aastaid on üritatud tehisintellekti abil inimeste elu mugavamaks muuta. Siiani edutult, sest robotite loodu on olnud liiga….robotlik. Olukord muutus aga eelmise aasta lõpus, kui toimus plahvatuslik areng ning tehisintellekti tööriistade kasutamine muutus lihtsaks ning kättesaadavaks kõigile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele