• 08.03.23, 15:42

Kas loomeinimesi on enam vaja? Kaubamaja tehisintellektiga loodud moekampaania annab sellele vastuse

Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Püüdes visuaalile nii päris- kui tehismaailma, mängib Kaubamaja meie sisetundega ning igas ühes tekib küsimus – kus lõpeb reaalsus ning algab fantaasia?
Kas loomeinimesi on enam vaja? Kaubamaja tehisintellektiga loodud moekampaania annab sellele vastuse
Aastaid on üritatud tehisintellekti abil inimeste elu mugavamaks muuta. Siiani edutult, sest robotite loodu on olnud liiga….robotlik. Olukord muutus aga eelmise aasta lõpus, kui toimus plahvatuslik areng ning tehisintellekti tööriistade kasutamine muutus lihtsaks ning kättesaadavaks kõigile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele