• 08.03.23, 15:42

Kas loomeinimesi on enam vaja? Kaubamaja tehisintellektiga loodud moekampaania annab sellele vastuse

Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Püüdes visuaalile nii päris- kui tehismaailma, mängib Kaubamaja meie sisetundega ning igas ühes tekib küsimus – kus lõpeb reaalsus ning algab fantaasia?
Kas loomeinimesi on enam vaja? Kaubamaja tehisintellektiga loodud moekampaania annab sellele vastuse
Aastaid on üritatud tehisintellekti abil inimeste elu mugavamaks muuta. Siiani edutult, sest robotite loodu on olnud liiga….robotlik. Olukord muutus aga eelmise aasta lõpus, kui toimus plahvatuslik areng ning tehisintellekti tööriistade kasutamine muutus lihtsaks ning kättesaadavaks kõigile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele