• 10.10.25, 09:57

Ekspress Grupi digikasv aeglustus kolmandas kvartalis

Kolmas kvartal oli Baltikumis üldiselt paigalseisus ja see peegeldub ka meie tellijaskonna numbrites, märgib Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas aastaga kokku 10%, ulatudes septembri lõpus 244 500 tellimuseni. „See on tugev kahekohaline kasv, mis näitab meie ärimudeli vastupidavust keerulises majanduslikus olukorras,“ sõnab Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.

Seotud lood

Uudised
  • 08.10.25, 09:51
Ekspress Grupp tõi juhatusse tööstussektori taustaga tippjuhi
Ekspress Grupi nõukogu kinnitas uueks juhatuse liikmeks ja finantsjuhiks Rain Sarapuu.
Uudised
  • 08.09.25, 09:10
Ekspress Grupi juht annab teatepulga üle
Ekspress Grupi pikaaegne juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu lahkub juhatuse esimehe ametikohalt aasta lõpus, kui lõpeb tema viimane nelja-aastane ametiaeg.
Uudised
  • 29.08.25, 09:16
Ekspress Grupi võtmeisik suundub Bolti, asemele tuleb staažikas finantsekspert
Alates 1. oktoobrist 2025 saab Ekspress Grupi uueks juhatuse liikmeks ja finantsjuhiks Rain Sarapuu.
Uudised
  • 31.07.25, 09:15
Reklaamitulu kahanemine vähendas Ekspressi kasumlikkust
Meediakontsern Ekspress Grupi teise kvartali müügitulu ja puhaskasum küll kerkisid, kuid ärikasumi marginaal vähenes reklaamituru kahanemise tõttu.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele