Teisest küljest andis ettevõtte tegevusele mõju Balti riikide ettevõtluskeskkonna üldine madalseis, mis väljendus reklaamitulude vähenemise 8%.
Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp teenis teises kvartalis 21,4 miljonit eurot müügitulu, mida on 9% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Seda on rohkem kui Enlight Researchi analüütikute prognoositud 19,8 miljonit eurot.
Raske on näppu peale panna, kas see on seotud platvormidega või meie majanduse seisuga, rääkis Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu. „Sel aastal oleme Eestis siiski juba mõnevõrra paremas seisus.“
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.