• 31.07.25, 09:15

Reklaamitulu kahanemine vähendas Ekspressi kasumlikkust

Meediakontsern Ekspress Grupi teise kvartali müügitulu ja puhaskasum küll kerkisid, kuid ärikasumi marginaal vähenes reklaamituru kahanemise tõttu.
Teisest küljest andis ettevõtte tegevusele mõju Balti riikide ettevõtluskeskkonna üldine madalseis, mis väljendus reklaamitulude vähenemise 8%.
  • Teisest küljest andis ettevõtte tegevusele mõju Balti riikide ettevõtluskeskkonna üldine madalseis, mis väljendus reklaamitulude vähenemise 8%.
  • Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp teenis teises kvartalis 21,4 miljonit eurot müügitulu, mida on 9% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Seda on rohkem kui Enlight Researchi analüütikute prognoositud 19,8 miljonit eurot.

Seotud lood

Saated
  • 14.07.25, 16:18
Ekspress Grupi juht: reklaamitulu on sel aastal olnud surve all
Raske on näppu peale panna, kas see on seotud platvormidega või meie majanduse seisuga, rääkis Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu. „Sel aastal oleme Eestis siiski juba mõnevõrra paremas seisus.“
Uudised
  • 09.07.25, 12:16
Õhtuleht Kirjastus võib täielikult Ekspress Grupi omandusse liikuda
Tehing ootab konkurentsiameti heakskiitu.
Täna sõlmitud tehingu, millele peab enne jõustumist andma heakskiidu konkurentsiamet, tulemusel saab Ekspress Grupist Õhtuleht Kirjastuse ainuomanik.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele