• 30.09.25, 11:18

Intense’iga liitunud digistrateeg: ma ei usu kampaaniatesse

Intense’i strateegimeeskonna uuel liikmel Kristi Vikmanil on aastatepikkune kogemus turundusstrateegiate ja suurte projektide juhtimisel nii Eestis kui rahvusvaheliselt.
Intense growth HUBi uus digistrateeg Kristi Vikman
  • Intense growth HUBi uus digistrateeg Kristi Vikman
  • Foto: Anna-Liisa Laas
Kristi Vikmani tugevus on siduda strateegiline mõtlemine, loovus ja andmepõhine lähenemine ettevõtete kasvu toetamiseks. Enne Intense’iga liitumist juhtis ta Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 turunduskampaaniaid, sealhulgas avasündmust ja mitmeid üleriigilisi projekte.

Seotud lood

Uudised
  • 19.09.25, 15:21
Milline on Eesti parim digitöö? Aasta Digitegu 2025 grand prix on selgunud!
Täna Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses toimuval digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2025 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
Uudised
  • 15.09.25, 10:28
Thermoryst lahkunud Andres Kangur: oleme Eestis jäänud aeglasemaks, vaidleme ja ei otsusta asju ära
Pärast ligi seitset aastat termopuidu ja saunamaterjalide tootja Thermory Grupi turundusjuhina andis Andres Kangur teatepulga kolleegidele üle.
Uudised
  • 23.07.25, 11:18
Madis Taras: reklaamitegijana pead tajuma, kuhu „litter“ ühiskonnas liigub
Selleks, et kampaaniad ei lõppeks tõdemusega – awareness 100, relevantsus null –, peaks agentuuri loovtiim endale pidevalt update’i tegema, leiab BalticBest 2025 žüriiliige ja Taifuuni loovjuht Madis Taras.
Uudised
  • 07.05.25, 13:55
Hestia hotelligrupi turundusjuht: kui bränd juba kliendina kõnetab, on lihtne selle eest vastutama hakata
Märtsi algusest Hestia Hotel Groupi turundusjuhina töötav Kristi Ajaots tõdeb, et tema sisseelamist on väga palju mõjutanud Hestia brändi kogemine eelnevalt kliendina.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele