• 13.08.25, 11:01

Riigieelarvelist teadus- ja arendustoetust on kasutanud ka mitmed meediafirmad

Panime kokku nimekirja Eesti meedia- ja reklaamiettevõtetest, kellele maksti möödunud aastal toetust teadus-​​ ja arendustöötajate palkamise eest.
Riigieelarvelist teadus- ja arendustoetust on kasutanud ka mitmed meediafirmad
  • Foto: Freepik
Ettevõtluse ja Innovatsiooni SA poolt riigieelarvest välja makstava toetuse eesmärk on kasvatada teadus- ​ja arendustegevuse mahtu, luua teadus-​​ ja arendustöötajatele rohkem töökohti ning kasvatada ettevõtete konkurentsivõimet.

Seotud lood

Uudised
  • 25.07.25, 11:18
25 miljonit eurot ja globaalne telepilt: kuidas Rally Estonia Eestit turundas
Möödunud nädalavahetusel toimunud WRC Delfi Rally Estonia 2025 tõi Lõuna-Eesti teede äärde üle 50 000 pealtvaataja, ergutades seeläbi mitut majandussektorit.
Uudised
  • 10.07.25, 14:08
EISi uus juhatuse liige hakkab Eesti nähtavust kasvatama
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) juhatusega liitub 14. juulist e-residentsuse programmi juht Liina Vahtras.
Uudised
  • 22.07.25, 15:49
IShowSpeedi visiit tasus end juba paari päevaga ära
Kuigi lõpptulemust on veel vara mõõta, siis näitab Google’i otsingu statistika, et USA sisulooja ja striimeri IShowSpeedi külastuse järel kasvas Eestiga seotud otsingute arv kahe päevaga 30%, rääkis EISi turismiosakonna juht Anneli Lepp.
Uudised
  • 16.01.25, 13:10
Kuidas Eesti riigi bränd majandust ja julgeolekut edendada aitab?
Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele