• 01.08.25, 09:55

Andmekaitse ei pärsi loovust, vaid loob sellele piirjooned

Andmekaitse ei ole ainult juriidiline kohustus, vaid ka hea disaini ja läbimõeldud kasutajakogemuse alus. GDP Registri juht Kreete Paal selgitab, miks läbipaistvus laseb turundusel mitte varjuda, vaid särada.
GDPR registri tegevjuhi ja Best Interneti esineja Krete Paali sõnul on andmekaitse tegelikult loobuse ja kasutajakogemuse liitlane
  • GDPR registri tegevjuhi ja Best Interneti esineja Krete Paali sõnul on andmekaitse tegelikult loobuse ja kasutajakogemuse liitlane
  • Foto: Erakogu
„Andmekaitse on tegelikult loovuse ja kasutajakogemuse liitlane,“ ütleb digiturunduskonverentsi Best Internet esineja ja GDPR Registri tegevjuht Krete Paal. „Selged piirid loovad selge ruumi, nii disainile kui sõnumile. Kui inimene tunneb, et tema andmetega käitutakse ausalt ja arusaadavalt, kasvab usaldus. Ja usaldus on iga tugeva brändisuhte vundament.“
Tema sõnul annab läbipaistev andmekäitlus turundusele võimaluse mitte peituda, vaid esile tõusta. „See on võimalus kujundada kogemusi, mis ei ole ainult sujuvad, vaid ka sisemiselt õiged. Kui andmete kogumine ja kasutamine on läbipaistev, ei pea turundus varjuma - ta saab särada.“
Krete Paal esineb 19. septembril digiturunduse aastakonverentsil Best Internet, kus ta räägib sellest, millised on andmekaitse vaatenurgast digiturunduses olevad riskid ja lahendused.
Tutvu konverentsi programmiga ja registreeru soodushinnaga SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele