• 25.07.25, 12:04

Miks personaalsed pakkumised ainult osaliselt töötavad?

Kui varem iseloomustasid meie jaekaubandust suured ja kõigile suunatud sooduskampaaniad, siis viimastel aastatel näeme üha sagedamini sõnapaari „personaalsed pakkumised“. Kus lõpeb aga tarbija võit ja kust algab nutikas turundusnõks?
Miks personaalsed pakkumised ainult osaliselt töötavad?
  • Foto: Freepik
Personaalsed pakkumised sünnivad ostukäitumise analüüsist. Näiteks Rimis valmivad igal nädalal isikustatud pakkumised rohkem kui 600 tuhandele inimesele. Mida rohkem ostad, seda parimini sind tuntakse ja seda täpsemad on pakkumised. Pood õpib klienti aina paremini tundma digitaalselt algoritmide kaudu, mis analüüsivad korduvaid oste, lemmiktooteid ja muid tarbimismustreid.

Seotud lood

Uudised
  • 22.07.25, 11:40
Hea maine maksab: Eesti tarbija on brändide suhtes kriitilisem kui kunagi varem
Eesti inimesed teevad osteldes järjest teadlikumaid valikuid – mitte ainult kauba või teenuse hinna, aga ka oma väärtushinnangute põhjal, näitab Credit24 tellitud värske Baltikumi-ülene uuring.
Uudised
  • 21.05.25, 10:05
Eesti inimesed on toidukaupluste veebiteenustega rahulolematud
Kantar Emori uuringust selgub, et kõrgeima soovitusindeksi sai toidukaupluste veebikanalite seas e-Selver.
Uudised
  • 19.06.25, 08:06
Kantar Emor: kõige meeldivamate toidubrändidena püsivad, esmakordselt jõudis esikolmikusse Kārums
Kantar Emori mais läbi viidud uuringust selgus, et neljandat aastat järjest hindavad Eesti tarbijad kõige meeldivamaks toidubrändiks maiustustebrändi Kalev, millele järgneb lihabränd Maks&Moorits. Kolmandale kohale kerkis viimastel aastatel edetabelis tõusujoones rühkinud, esmajoones kohukeste põhjal tuntud Läti bränd Kārums.
Uudised
  • 16.07.25, 12:11
Ka eakad tarbijad avastavad sotsiaalmeedias ostuvõimalusi
Sotsiaalmeedias ostlemine pole enam vaid noorte pärusmaa – vähemalt iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses eestlane teeb seal regulaarselt oste, näitab Adyeni kaubandusuuring.
Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele