Kaubamärgi idee sündis klassikalisest kohvinurga vestlusest meie loovagentuuriga Taevas Ogilvy ning kasvas välja orgaaniliselt, ütleb A. Le Coq brändijuht Pilvi Tering.
Atraktiivse kaubamärgi taga ei ole alati vaid strateegilised otsused või ratsionaalsed valikud – mõnikord muudab märgi tugevaks tunne, mille see tarbijas esile kutsub. Uuringud on korduvalt näidanud, et inimesed loovad kestvama sideme kaubamärkidega, mis neid emotsionaalselt kõnetavad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.