• 05.05.25, 12:25

Eesti AI-innukus maksab kätte: üle poole kasutajatest on selle tõttu töös vigu teinud

Väga levinud on AI genereeritud sisu kasutus, ilma et selle osas oleks tehtud mingitki järelkontrolli ning samuti on väga levinud, et AI genereeritud sisu esitletakse enda tööna, märgib KPMG Eesti Lighthouse juhtiv andmeteadlane Raul Nugis.
KPMG Eesti Lighthouse juhtiv andmeteadlane Raul Nugis
  • KPMG Eesti Lighthouse juhtiv andmeteadlane Raul Nugis
KPMG ja Melbourne'i Ülikooli ärikooli värskes rahvusvahelises uuringus „Trust, attitudes and use of artificial intelligence“ osales enam kui 48 000 inimest 47 riigist ning tulemused kajastavad nii töötajate kui ka laiema üldsuse kogemusi ja hoiakuid AI suhtes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele