• 05.05.25, 12:25

Eesti AI-innukus maksab kätte: üle poole kasutajatest on selle tõttu töös vigu teinud

Väga levinud on AI genereeritud sisu kasutus, ilma et selle osas oleks tehtud mingitki järelkontrolli ning samuti on väga levinud, et AI genereeritud sisu esitletakse enda tööna, märgib KPMG Eesti Lighthouse juhtiv andmeteadlane Raul Nugis.
KPMG Eesti Lighthouse juhtiv andmeteadlane Raul Nugis
  • KPMG Eesti Lighthouse juhtiv andmeteadlane Raul Nugis
KPMG ja Melbourne'i Ülikooli ärikooli värskes rahvusvahelises uuringus „Trust, attitudes and use of artificial intelligence“ osales enam kui 48 000 inimest 47 riigist ning tulemused kajastavad nii töötajate kui ka laiema üldsuse kogemusi ja hoiakuid AI suhtes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele