• 21.03.25, 08:53

Aasta Turundustiim nominent Valio: meie koostöö voolab nagu värske piim

Võtsime Aasta Turundustiim 2024 nominentidelt uurida, miks just nemad seda tiitlit vääriksid. Parimatest parim tiim selgub juba peagi toimuval Passwordi konverentsil.
Valio Eesti turundustiim
  • Valio Eesti turundustiim
  • Foto: Mikk Otsar
Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Nele Jõemaa ütleb alustuseks, et tunnustuse üle ollakse õnnelikud, uhked ja tänulikud. „Me teame, et teeme oma tööd südamega ning on tore, kui seda ka väljastpoolt märgatakse. Meie turundustiim on väga kokkuhoidev, iga inimene meist on valdkonna fänn ja Valio brändide lojaalne austaja.“ Valio turunduse märksõnaks on tema arvates pigem traditsioonilisus, mis tuleneb osaliselt ka Valio ja Alma brändi pikast ajaloost ja tugevatest traditsioonidest. „Kuulame põnevusega lennukad nõuanded alati ära, aga jääme sageli siiski klassikalistele valikutele kindlaks,“ avaldab ta. See ei tähenda siiski, et uusi asju ei katsetataks ning ka turu trendide jälgimine on nende jaoks igapäevane tegevus.

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.25, 12:53
Aasta Turundustiim nominent Kaubamaja: meid innustavad tühjad lehed ja uued ideed
Võtsime Aasta Turundustiim 2024 nominentidelt uurida, miks just nemad seda tiitlit vääriksid. Parimatest parim tiim selgub juba peagi toimuval Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 19.03.25, 09:34
Aasta Turundustiim nominent SEB Pank: ammutame jõudu agendavabast koosolemisest
Võtsime Aasta Turundustiim 2024 nominentidelt uurida, miks just nemad seda tiitlit vääriksid. Parimatest parim tiim selgub juba peagi toimuval Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 18.03.25, 11:13
Aasta Turundustiim nominent Coop Eesti: eksimisjulgus on meie salarelv
Võtsime Aasta Turundustiim 2024 nominentidelt uurida, miks just nemad seda tiitlit vääriksid. Parimatest parim tiim selgub juba peagi toimuval Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 17.03.25, 06:30
Aasta Turundustiim nominent Lidl Eesti: oleme loovalt täpsed ja mõjuvalt ühtsed
Võtsime Aasta Turundustiim 2024 nominentidelt uurida, miks just nemad seda tiitlit vääriksid. Parimatest parim tiim selgub juba peagi toimuval Passwordi konverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele