• 15.11.24, 10:03

Siuru bränd tõstab Tartu kultuurikeskuse uutesse kõrgustesse

Selle projektiga tegelemine ei olnud mitte ainult suur privileeg ja inspireeriv ettevõtmine, vaid ka loovprotsess oma parimal kujul, avaldas disainiagentuuri Bond loovjuht Nils Kajander.
Siuru bränding
  • Siuru bränding Foto: Siuru
Äsja valminud Tartu kultuurikeskuse Siuru bränd annab nii visuaalsed kui ka verbaalsed stiilijuhised kultuurikeskuse tutvustamiseks ja kommunikatsiooniks. Brändi lõi disainiagentuur Bond Creative Agency Baltics.

Seotud lood

Uudised
  • 15.11.24, 09:23
Amazing Productions läbis brändiuuenduse
Soovisime midagi, mis väljendaks meie kirge ja pühendumust kvaliteedile ja sisukusele, ütleb Amazing Productions’i juht Priit Mikk.
Uudised
  • 12.11.24, 11:59
Askend: uus bränd, mis sihib uusi kõrgusi
Hiljuti tegutses Askend veel Wisercat Estonia nime all, kuid nüüd tundis meeskond, et aeg on muutuseks.
Uudised
  • 07.11.24, 10:00
Brändi turundamine: müüdid ja mõistatused
Mõned brändid kaovad, teised püsivad vaevu pinnal, kuidas suudavad aga mõned brändid olla edukad majandusoludest olenemata?
Uudised
  • 31.10.24, 06:50
Nõrgal brändingul on oma hind
Silmapaistev bränding võimaldab oma toote või teenuse eest rohkem raha küsida, kinnitab disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele