• 07.11.24, 10:00

Brändi turundamine: müüdid ja mõistatused

Mõned brändid kaovad, teised püsivad vaevu pinnal, kuidas suudavad aga mõned brändid olla edukad majandusoludest olenemata?
Ikea kampaania: Life is not an IKEA catalogue
  • Ikea kampaania: Life is not an IKEA catalogue
  • Foto: Kuvatõmmis
Igal aastal teevad inimesed 400 miljardit brändivalikut. Mary Kyriakidi ja Jane Ostler Kantarist analüüsisid inimeste hoiakutel ja käitumisel põhinevat andmestikku, et saada ülevaade nii inimeste majanduslikust kui ka emotsionaalsest seisust. Selle analüüsi käigus lükkasid eksperdid ümber mitmeid levinud brändi turundamise müüte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele