• 07.11.24, 10:00

Brändi turundamine: müüdid ja mõistatused

Mõned brändid kaovad, teised püsivad vaevu pinnal, kuidas suudavad aga mõned brändid olla edukad majandusoludest olenemata?
Ikea kampaania: Life is not an IKEA catalogue
  • Ikea kampaania: Life is not an IKEA catalogue
  • Foto: Kuvatõmmis
Igal aastal teevad inimesed 400 miljardit brändivalikut. Mary Kyriakidi ja Jane Ostler Kantarist analüüsisid inimeste hoiakutel ja käitumisel põhinevat andmestikku, et saada ülevaade nii inimeste majanduslikust kui ka emotsionaalsest seisust. Selle analüüsi käigus lükkasid eksperdid ümber mitmeid levinud brändi turundamise müüte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele