Arutasin ühel päeval tuttava ettevõtjaga brändingu teemadel ja mitu korda käis laualt läbi termin „pehmed väärtused“. Kas ettevõtte visuaalne identiteet on tõesti „pehme väärtus“? Kui suurt kasu võib ettevõtja näha kvaliteetsest brändingust? Allpool näed väga lihtsa arvutuse põhjal, kuidas mitmetel kodulehtedel on täpselt sama liikluse ja reklaamieelarve juures müüke mitmekordistatud. Mida me muutsime? Värskendasime brändingu ja uuendasime e-poe disaini.
Uuringufirma Instar toob välja 2023. aasta Eesti suurima ja pikaajalisema tööootuste uuringu tööandjate atraktiivsuse edetabelid, mis põhinevad ligi 6000 Eesti inimese hinnangul.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.