• 31.10.24, 06:50

Nõrgal brändingul on oma hind

Silmapaistev bränding võimaldab oma toote või teenuse eest rohkem raha küsida, kinnitab disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo
  • Disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo
Arutasin ühel päeval tuttava ettevõtjaga brändingu teemadel ja mitu korda käis laualt läbi termin „pehmed väärtused“. Kas ettevõtte visuaalne identiteet on tõesti „pehme väärtus“? Kui suurt kasu võib ettevõtja näha kvaliteetsest brändingust? Allpool näed väga lihtsa arvutuse põhjal, kuidas mitmetel kodulehtedel on täpselt sama liikluse ja reklaamieelarve juures müüke mitmekordistatud. Mida me muutsime? Värskendasime brändingu ja uuendasime e-poe disaini.

Seotud lood

Uudised
  • 28.10.24, 07:55
CASE STUDY | Teeme Ära sai uue nime ja näo
Me pole enam „see prügikoristusega tegelev organisatsioon“, märkis ZWEE tegevjuht Marianne Lõhmus.
Uudised
  • 29.10.24, 07:34
10 asja, mida veebis mitte teha
Ära postita lihtsalt postitamise pärast, soovitab persoonibrändi ekspert Olesija Saue.
Uudised
  • 29.10.24, 13:41
Kui ligitõmbav on sinu e-pood?
Montonio tootejuhi Maria Hälingu sõnul usaldavad enam kui kaks kolmandikku tarbijatest e-poode, kus on olemas klientide tagasiside.
Uudised
  • 18.10.23, 14:24
Vaata, kui atraktiivne on sinu ettevõte tööandjana tudengite seas
Uuringufirma Instar toob välja 2023. aasta Eesti suurima ja pikaajalisema tööootuste uuringu tööandjate atraktiivsuse edetabelid, mis põhinevad ligi 6000 Eesti inimese hinnangul.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele