Arutasin ühel päeval tuttava ettevõtjaga brändingu teemadel ja mitu korda käis laualt läbi termin „pehmed väärtused“. Kas ettevõtte visuaalne identiteet on tõesti „pehme väärtus“? Kui suurt kasu võib ettevõtja näha kvaliteetsest brändingust? Allpool näed väga lihtsa arvutuse põhjal, kuidas mitmetel kodulehtedel on täpselt sama liikluse ja reklaamieelarve juures müüke mitmekordistatud. Mida me muutsime? Värskendasime brändingu ja uuendasime e-poe disaini.
Uuringufirma Instar toob välja 2023. aasta Eesti suurima ja pikaajalisema tööootuste uuringu tööandjate atraktiivsuse edetabelid, mis põhinevad ligi 6000 Eesti inimese hinnangul.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.