• 12.11.24, 11:59

Askend: uus bränd, mis sihib uusi kõrgusi

Hiljuti tegutses Askend veel Wisercat Estonia nime all, kuid nüüd tundis meeskond, et aeg on muutuseks.
Askendi turundus- ja kommunikatsioonijuht Heliis Tiitma ning agentuuri AKU disainer ja partner Alari Orav
  • Askendi turundus- ja kommunikatsioonijuht Heliis Tiitma ning agentuuri AKU disainer ja partner Alari Orav Foto: Askend
Uue brändi kasutuselevõtt oli järgmine samm ettevõtte arengus kuigi otsust kaaluti põhjalikult, jõuti järeldusele, et see on edasise kasvu ja arengu huvides möödapääsmatu. Askendi ambitsiooniks on saada TOP3 Eesti riigisektori partneriks ning lähitulevikus ka oma teenuseid eksportida.

Seotud lood

Uudised
  • 28.10.24, 07:55
Teeme Ära sai uue nime ja näo
Me pole enam „see prügikoristusega tegelev organisatsioon“, märkis ZWEE tegevjuht Marianne Lõhmus.
Uudised
  • 31.10.24, 06:50
Nõrgal brändingul on oma hind
Silmapaistev bränding võimaldab oma toote või teenuse eest rohkem raha küsida, kinnitab disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Uudised
  • 07.08.24, 11:24
Tööandja bränding on kahesuunaline protsess
Tööandja brändingu käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana, sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.
Uudised
  • 09.10.24, 12:08
Turundusagentuur Partizanas võttis kasutusele uue kaubamärgi
Värske kaubamärk Newera Events kannab agentuuri jaoks uude ajastusse astumise tähendust, selgitas müügi- ja tegevjuht Margus Joa.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele