Tööandja brändingu käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana, sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.

- Fotol vasakult: Birgit Ruunik ja Helen Roots.
- Foto: Äripäev
Lisaks eelmainitule hõlmab tööandja bränding (TB) ainulaadse väärtuspakkumise loomist ja edastamist praegustele ja potentsiaalsetele töötajatele eesmärgiga kujundada ettevõte ihaldusväärseks töökohaks. Selle kontseptsiooni alla kuuluvad erinevad tegevused ja strateegiad, mis aitavad ettevõttel meelitada, kaasata ja hoida talente – kõlab lihtsalt, kuid nõuab siiski, et kogu projekt oleks põhjalikult läbi mõeldud, et asju ei tehtaks lihtsalt tegemise või linnukese pärast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.