• 07.08.24, 11:24

Tööandja bränding on kahesuunaline protsess

Tööandja brändingu käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana, sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.
Fotol vasakult: Birgit Ruunik ja Helen Roots.
  • Fotol vasakult: Birgit Ruunik ja Helen Roots.
  • Foto: Äripäev
Lisaks eelmainitule hõlmab tööandja bränding (TB) ainulaadse väärtuspakkumise loomist ja edastamist praegustele ja potentsiaalsetele töötajatele eesmärgiga kujundada ettevõte ihaldusväärseks töökohaks. Selle kontseptsiooni alla kuuluvad erinevad tegevused ja strateegiad, mis aitavad ettevõttel meelitada, kaasata ja hoida talente – kõlab lihtsalt, kuid nõuab siiski, et kogu projekt oleks põhjalikult läbi mõeldud, et asju ei tehtaks lihtsalt tegemise või linnukese pärast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele