Tööandja brändingu käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana, sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.

- Fotol vasakult: Birgit Ruunik ja Helen Roots.
- Foto: Äripäev
Lisaks eelmainitule hõlmab tööandja bränding (TB) ainulaadse väärtuspakkumise loomist ja edastamist praegustele ja potentsiaalsetele töötajatele eesmärgiga kujundada ettevõte ihaldusväärseks töökohaks. Selle kontseptsiooni alla kuuluvad erinevad tegevused ja strateegiad, mis aitavad ettevõttel meelitada, kaasata ja hoida talente – kõlab lihtsalt, kuid nõuab siiski, et kogu projekt oleks põhjalikult läbi mõeldud, et asju ei tehtaks lihtsalt tegemise või linnukese pärast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.