Mart Võrklaev ja Alo (Tõnis Niinemets) autosalongis tutvust sobitamas. Foto: Kuvatõmmis
Rohe Auto (Škoda esindus Tallinnas) kampaanias küsitakse: „Mis mõtet on oodata, kui saad juba täna perepuhkuse jagu raha kokku hoida?“ ning lisatakse, et Mart jagab matsu – tema teab, kuidas autoomanikuna nutikalt tegutseda!
Otsustasime liita kolm kuud mõtteliselt kokku ning avada sama kontseptsiooni erineva nurga alt terve suve vältel, ütleb La Ecwadori loovdirektor Taavi Lehari Viking Line’i kampaania kohta.
Kindlustuse turundamine on tihtilugu üsna igav ja „õnneliku pere pildid“ sotsiaalmeedias ei ole kuigi eristuvad, põhjendab Compensa Life Vienna Insurance Group SE müügijuht Irina Lemmik, miks seekord must huumor abiks võtta otsustati.
WOW Digital võttis oma eesmärgiks kasvatada kasumlikult Tactical Foodpacki e-poe välisturgude YoY müüki 20%, kuid eesmärk ületati lausa kahekordselt. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Tänu inimeste kaasamisele ja ulatuslikele kajastustele sotsiaalmeedias ning veebiportaalides suutis Mediabrands Digital saavutada airBalticu veebilehe ülikõrge konversioonimäära – 65,52%. Makstud kampaania osakaal sessioonidest seejuures ainult 10.79% – kogu ülejäänud liiklus tuli tasuta kajastustest. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arenduse ja kampaanialehe kategoorias.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.