• 25.09.24, 09:45

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: kahekordselt ületatud eesmärgini integreeritud digikampaaniaga

WOW Digital võttis oma eesmärgiks kasvatada kasumlikult Tactical Foodpacki e-poe välisturgude YoY müüki 20%, kuid eesmärk ületati lausa kahekordselt. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: kahekordselt ületatud eesmärgini integreeritud digikampaaniaga
Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele