• 25.09.24, 09:45

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: kahekordselt ületatud eesmärgini integreeritud digikampaaniaga

WOW Digital võttis oma eesmärgiks kasvatada kasumlikult Tactical Foodpacki e-poe välisturgude YoY müüki 20%, kuid eesmärk ületati lausa kahekordselt. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: kahekordselt ületatud eesmärgini integreeritud digikampaaniaga
Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele