• 24.09.24, 11:45

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: ülikõrge konversioonimäär ulatuslike kajastuste kaasabil

Tänu inimeste kaasamisele ja ulatuslikele kajastustele sotsiaalmeedias ning veebiportaalides suutis Mediabrands Digital saavutada airBalticu veebilehe ülikõrge konversioonimäära – 65,52%.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: ülikõrge konversioonimäär ulatuslike kajastuste kaasabil
Makstud kampaania osakaal sessioonidest seejuures ainult 10.79% – kogu ülejäänud liiklus tuli tasuta kajastustest. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arenduse ja kampaanialehe kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele