• 19.09.24, 12:21

Millega takistab ja millega aitab tehisintellekt SEB-d, Teliat, Tallinki ja Element Digitali turunduses?

Jah, me säästame nädalas umbes 10 tundi tööaega, kuidas see ei tähenda, et me töötajaid vähendaksime, vaid saame pakkuda sellevõrra rohkem väärtust, rääkis Element Digitali juht Angelo Maiuri digiturunduse konverentsil Best Internet ning lisas, et tänu eelnevale on sellest tulnud ka ettevõtte kiire kasv.
SEB turundus- ja kommunikatsioonijuht Silver Vohu, Tallink Grupi turundusjuht Kristi Männik, Telia digiturunduse juht Emilie Toomela-Kärson ning Element Digital tegevjuht Angelo Maiuri
  • SEB turundus- ja kommunikatsioonijuht Silver Vohu, Tallink Grupi turundusjuht Kristi Männik, Telia digiturunduse juht Emilie Toomela-Kärson ning Element Digital tegevjuht Angelo Maiuri
  • Foto: Raul Mee
Neli suurt Eesti ettevõtet rääkisid digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2024, kuidas AI on neile igapäevatöös abiks ning milliseid vimkasid on ta teinud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele