• 18.09.24, 09:53

Kaubamaja võitis maailma parima reklaamikampaania auhinna!

Berliinis toimunud IGDS-i Maailma Kaubamajade Organisatsiooni konverentsil valiti Kaubamaja 2023. aasta kevadkampaania „Uues kuues“ maailma parimaks reklaamikampaaniaks kaubamajade seas.
Kaubamaja juhatuse liige Erkki Laugus, Žürii esimehe ja L’Oréal Luxe omnikanali turundusdirektori Adrien Seugé ja Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas
  • Kaubamaja juhatuse liige Erkki Laugus, Žürii esimehe ja L’Oréal Luxe omnikanali turundusdirektori Adrien Seugé ja Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas
  • Foto: Andreas Amann, Fotografenmeister
1946. aastal asutatud IGDS, kuhu kuulub 44 kaubamaja üle maailma, valis Kaubamaja 2023. aasta tehisaruga koostöös loodud reklaamikampaania maailma parimaks. Finalistide seas olid lisaks Lõuna-Aafrikast Woolworths ning Katarist Galeries Lafayette, kes pälvisid vastavalt teise ja kolmanda koha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele