• 26.07.24, 12:22

Miks turundajad „vananevad“ tööandja silmis kiiremini kui teised?

Kui mõnes ametis saab töötada vanusele mõtlemata, siis turunduses võib vanusesurve ilmneda oluliselt varem. Selle üheks põhjuseks on nii nõue pidevalt uuendustega kaasas käia kui ka vanusega seotud stereotüübid, mis on visad taanduma, tõdeb hiljuti Tallinna Tehnikaülikoolis sel teemal magistritööd kaitsnud Victoria Kübard.
TalTechi majandusteaduskonna õppekava “juhtimine ja turundus” magister Victoria Kübard töötab igapäevaselt turundusjuhina ettevõttes, mis tegeleb elektrimaterjalide hulgimüügiga.
  • TalTechi majandusteaduskonna õppekava “juhtimine ja turundus” magister Victoria Kübard töötab igapäevaselt turundusjuhina ettevõttes, mis tegeleb elektrimaterjalide hulgimüügiga.
  • Foto: TalTechi erakogu
Tänapäeval on vanusesurve eriti aktuaalne teema, sest Eesti rahvastik vananeb ja majanduse tasakaalus hoidmiseks on oluline kõigi tööealiste kodanike kaasamine.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele