• 26.07.24, 12:22

Miks turundajad „vananevad“ tööandja silmis kiiremini kui teised?

Kui mõnes ametis saab töötada vanusele mõtlemata, siis turunduses võib vanusesurve ilmneda oluliselt varem. Selle üheks põhjuseks on nii nõue pidevalt uuendustega kaasas käia kui ka vanusega seotud stereotüübid, mis on visad taanduma, tõdeb hiljuti Tallinna Tehnikaülikoolis sel teemal magistritööd kaitsnud Victoria Kübard.
TalTechi majandusteaduskonna õppekava “juhtimine ja turundus” magister Victoria Kübard töötab igapäevaselt turundusjuhina ettevõttes, mis tegeleb elektrimaterjalide hulgimüügiga.
  • TalTechi majandusteaduskonna õppekava “juhtimine ja turundus” magister Victoria Kübard töötab igapäevaselt turundusjuhina ettevõttes, mis tegeleb elektrimaterjalide hulgimüügiga.
  • Foto: TalTechi erakogu
Tänapäeval on vanusesurve eriti aktuaalne teema, sest Eesti rahvastik vananeb ja majanduse tasakaalus hoidmiseks on oluline kõigi tööealiste kodanike kaasamine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele